czwartek, 24 kwietnia 2014

(ja = ja)

Nie mogę zapomnieć
bo zatarcie byłoby
okazaniem
/nie/wartości

muszę pamiętać, bo kiedy ja nie będę to /
nie ma mnie w innych a oni chcą być mną
częścią mnie
we mnie /

a ja mam pamiętać / nie dla rachunku
wystawianego przez kelnera po konsumpcji

mam pamiętać nie jak kucharz, który przygotował wszystko, całą orgię smaków, a innym pozostało jedynie włożenie do ust /

mam pamiętać jak ja

bo zdarzyło się i było, istniało, a kiedy przestanę wiedzieć, że było

przestanie być, a ja z nim.

Jesteśmy pokoleniem które /tylko/ myśli, że działa
albo działa /tylko/  myśląc.
Niczego nie mamy w rękach, wszystko w pochowanych folderach...

wiedza stała się powszechna, jak brud i przemoc, z tymże

wiedzieć o tym,

to pamiętać



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz