wtorek, 30 czerwca 2015

proszę_spójrz_poczuj

Dziwne uczucie 
czuję metaliczny posmak 
usta 
Wykrzywiają mi się
W niezwykle przyjemne napięcie 

Oddycham głęboko a 
źrenice tańczą
Szerokie i nieprzeniknione 
A kolory wyostrzają sią 
Kiedy tylko 
Wraca do mnie
miłość 


Przepojony tym sobą mogę wszystko
Mówię językami
Których nie znam
I których nie ma

Ale istnieją
i są świadome jak ja

Na tej idealnej granicy
Nie burzę i nie buduję
Nie wzlatuję i nie tonę

Jestem przezroczysty
/między czarnym
a
białym/

Jestem też nie mogę powiedzieć
Bo mowa umiera z każdym dźwiękiem i upada każda zgłoska głucho i martwo jak niepojęta nazwa każdego krzesła i artykułu
Gdy potrafię czuć metaliczny posmak
Nie ma tytułów
Nie ma konturów
Nie ma i miał
I będzie mieć
W tym najmocniejszym wydęciu
W tych najjaśniejszych jaźniach
Jest i nie ma
A "ja"
Wraz z nim


Proszę
Spójrz
Poczuj

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz