niedziela, 3 maja 2015

skoro alexander do kleopatry,

europa, maj 2015
Nie,
ja chciałam tylko powiedzieć, że z dniem piętnastego bierzącego miesiąca
przestaniemy się już widzieć.
Znaczy, wiem, że już dawno się nie
widujemy.
Specjalnie, ostrożnie (skrupulatnie) dobieram iventy i
towarzyszy, żeby
się nie napatoczyć.
Alle to już się kończy.
Drogi,
już dawno się pokrzyżowały i ja teraz jestem w stolicy, a ty w łóżku,
(mam nadzieję, że się wysypiasz, bo ja chcę, byś spał - I TO DUŻO!!)
Słucham muzyki, która ci obrzydła od leżenia i powiem Ci, że teraz żyję.
znaczy, że życzę ci dobrej soboty
chyba też nie dzieli
się bo już dawno pozabie-
ranek i znowu piszę
Posłuchaj,
bo ja słucham i dziwię się, czemu ty nie słuchasz
bo ja idealnie podsłuchałam, że
dawno nie słuchałeś.
Trzeba nasłuchiwać, tak jak ja usłyszałam i 
nasłuchałam i teraz
ty musisz
bo akurat leci
tfoja piosenga.

/ tyle tu słońDZa]



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz